Something brought you here tumblr user............ Call it what you will...... fate... destiny...

guiltyhipster:

The joke’s on both of you

You end up dating each other 

(Source: africant, via prussiaxgermany)

Notes
303554
Posted
9 hours ago
spookyscaryness:

iamtonysexual:

thisisasupergoodidea:

i8urpenguin:

HE TRIED TO ESCAPE

FUCK THE OCEAN
I’M A BIRD MOTHAFUCK- OH SHIT

SEA PANCAKE OUT

Majestic flap flaps

spookyscaryness:

iamtonysexual:

thisisasupergoodidea:

i8urpenguin:

HE TRIED TO ESCAPE

FUCK THE OCEAN

I’M A BIRD MOTHAFUCK- OH SHIT

SEA PANCAKE OUT

Majestic flap flaps

(via prussiaxgermany)

Notes
461716
Posted
9 hours ago
unregistered-hypercam2:

kremlint:

why health insurance is so expensive
$100 says this happened in florida

there is a greater chance that this happened in florida than the chances of the sun rising tomorrow

unregistered-hypercam2:

kremlint:

why health insurance is so expensive

$100 says this happened in florida

there is a greater chance that this happened in florida than the chances of the sun rising tomorrow

(Source: 5d-grid, via prussiaxgermany)

Notes
7579
Posted
11 hours ago
snowcaines:

skeletondan:

eridanxroxy:

deepthroatmom:

ratak-monodosico:

article here>

cool lol

"cool lol" tHEYRE ACTUALLY TESTING TO FIND OUT IF WE’RE LIVING INSIDE A COMPUTER SIMULATION AND YOUR RESPONSE TO THAT IS
"COOL LOL"

They’ve done the tests, and have evidence that our universe may actually be a simulation: http://www.nature.com/news/simulations-back-up-theory-that-universe-is-a-hologram-1.14328
It’s less that we may be living within a computer simulation, but more like the foundations of our universe ( the laws of physics) are written on a lower dimensional plane, and the observable universe that we see is a projection (simulation) up onto a higher dimension.
Here’s some background: http://www.technologyreview.com/view/429561/the-measurement-that-would-reveal-the-universe-as-a-computer-simulation/#comments

wait are you telling me that we’re in someones fucking sims game

snowcaines:

skeletondan:

eridanxroxy:

deepthroatmom:

ratak-monodosico:

article here>

cool lol

"cool lol" tHEYRE ACTUALLY TESTING TO FIND OUT IF WE’RE LIVING INSIDE A COMPUTER SIMULATION AND YOUR RESPONSE TO THAT IS

"COOL LOL"

They’ve done the tests, and have evidence that our universe may actually be a simulation: http://www.nature.com/news/simulations-back-up-theory-that-universe-is-a-hologram-1.14328

It’s less that we may be living within a computer simulation, but more like the foundations of our universe ( the laws of physics) are written on a lower dimensional plane, and the observable universe that we see is a projection (simulation) up onto a higher dimension.

Here’s some background: http://www.technologyreview.com/view/429561/the-measurement-that-would-reveal-the-universe-as-a-computer-simulation/#comments

wait
are you telling me that
we’re in someones fucking sims game

(Source: fencehopping, via prussiaxgermany)

Notes
234297
Posted
11 hours ago

edens-blog:

wkdart:

iamtonysexual:

andrejpejicjimmyvegafanfic:

onlylolgifs:

 People blown over in streets as Storm Ivar hits Norway

looks fun

makin’ my way dOWNTO—-

ASDFK

MAKIN’ MY WAY UPTOWN

not gonna lie at first I thought these people were really good at the Smooth Criminal lean

step 1. buy several hundred bags of miniature marshmallows 

step 2. somehow get upwind

step 3. open the bags and let the sugary puffs fly free

step 4. enjoy the sight of people getting absolutely pelted with marshmallows 

step 5. ?????????

step 6. profit 

(via prussiaxgermany)

Notes
375324
Posted
11 hours ago
little-red-riding-berry:

Hillbilly skeleton feeling nostalgic of the skeleton war

little-red-riding-berry:

Hillbilly skeleton feeling nostalgic of the skeleton war

(via thatgirlwiththeface124)

Notes
9028
Posted
11 hours ago

pyronoid-d:

huffpostcomedy:

He’s still got it.

It’s the eyes, look at his fucking eyes man

(Source: northgang, via thatgirlwiththeface124)

Notes
278935
Posted
11 hours ago
fauxmulder:

mogarisreadytoblog:

willgrahamsstagdo:

eggsuckinguttertrash:

anybody read this?
i didn’t pick it to read right now nah i totes had a change mind so yeah i am reading it, but some input would be kind of nice because, well, it seems a tad odd
the way it’s set up
it was mentioned quite a few times in my internet perusing, and a lot of people were talking about how long/hard (i’ve been reading for 7 months…) of a read it is so of course i had to buy it
and i mean, it’s a big book, gotta be at least 500 pages (i didn’t check) but
just
let me show you




















so yeah
any input you can give me on what i’m getting myself into here would be cool

This is the best book i have ever read, it took months to read it and i couldnt even finish it the second time round, i seriously recomend it though

It looks like a descent into madness.

this book is amazing and the plot is literally about two simultaneous descents into madness so yes

fauxmulder:

mogarisreadytoblog:

willgrahamsstagdo:

eggsuckinguttertrash:

anybody read this?

i didn’t pick it to read right now nah i totes had a change mind so yeah i am reading it, but some input would be kind of nice because, well, it seems a tad odd

the way it’s set up

it was mentioned quite a few times in my internet perusing, and a lot of people were talking about how long/hard (i’ve been reading for 7 months…) of a read it is so of course i had to buy it

and i mean, it’s a big book, gotta be at least 500 pages (i didn’t check) but

just

let me show you

image

image

image

image

image

image

image

image

image

image

image

image

image

image

image

image

image

image

image

image

so yeah

any input you can give me on what i’m getting myself into here would be cool

This is the best book i have ever read, it took months to read it and i couldnt even finish it the second time round, i seriously recomend it though

It looks like a descent into madness.

this book is amazing and the plot is literally about two simultaneous descents into madness so yes

(via prussiaxgermany)

Notes
67327
Posted
11 hours ago

jessehimself:

It’s an old custom in the United Kingdom that when a visitor sees a money tree, he wedges in his own spare change. When you hammer in your coin, you make a wish. These trees are literally covered in the wishes of strangers. Most of the money trees are in Cumbria in West England and Portmeirion, along the Afon Glaslyn River in Wales. The tradition goes back to 18th century Scotland when florins were hammered into trees with a prayer to take away sickness.

text provided by http://www.wimp.com/oldtree/

(via fuulc)

Notes
702
Posted
11 hours ago
TotallyLayouts has Tumblr Themes, Twitter Backgrounds, Facebook Covers, Tumblr Music Player and Tumblr Follower Counter